664108108
W ramach obsługi oferujemy następujący układ działań:
- obsługa prewencyjna: wizyty ustalone zgodnie z harmonogramem tzw. przeglądy okresowe jak również usuwanie awarii instalacji i sieci technicznych w trakcie wizyty;
- całodobowe - usuwanie awarii technicznych: przez cały czas działa pogotowie instalacyjno-budowlane MONT-EL SERWIS 24h, które w ciągu sześciu godzin od zgłoszenia dotrze w każdy zakątek Polski i usunie każdą awarię.
Hot Line
Dla zapewnienia niezawodności i ciągłości kontaktów z Zamawiającym konserwator dyżurny wspierany jest przez MONT-EL SERWIS 24h ,czynne 7 dni w tygodniu.
- Udostępniamy Państwu możliwość całodobowego zgłaszania usterek i awarii na numer MONT-EL SERWIS 24h, wraz z dedykowanym adresem e-mail.
- Operator SERWISU 24h otrzymuje zlecenia pocztą elektroniczną lub faxem. W przypadku zleceń o charakterze alarmowym dopuszcza się zgłoszenie telefoniczne. Zlecenia alarmowe dotyczą sytuacji uniemożliwiających pracę, bądź bezpośredniego niebezpieczeństwa i zagrożenia życia, lub niebezpieczeństwa uszkodzenia budynku i znajdującego się w nim wyposażenia.
- W przypadku nieobecności osoby wykonującej zadania operator SERWISU 24h zobowiązany jest do telefonicznego przekazania treści zlecenia do osoby odpowiedzialnej oraz przekazać zlecenie pocztą elektroniczną.
- Po przekazaniu zlecenia operator zobowiązany jest do jego rejestracji w odpowiednim rejestrze.
- Po otrzymaniu informacji o stanie realizacji zlecenia operator odnotowuje ten fakt w rejestrze zleceń.